Sexy Pink Heart - Working

23 Mart 2016 Çarşamba

Öksürük Nasıl Geçer, Geçmesi İçin Neler Yapılmalı

Arkadaşlar o kadar kötüyüm ki bugün. Çok hastayım. Bide işe gelme zorunluluğu yok mu iyice insan mahvoluyor. Her şey soğuk algınlığıyla başladı. Önce grip sonra öksürük ya gerçekten öksürük kadar kötü bişe yok. Grip olmaya razıyım ama öksürük olmasın ya :( Aklınıza gelebilecek her şey yaptım.
zencefil, limon, karabiber karısımı, sirkeli su, toz ilaçlardan içiyorum, doktorun verdiği ilaçlarda işe yaramıyor geçmiyor, nar elma kuşburnu yaptım içtim yine geçmedi.. Ya bana bi çare bulun nolur :(
Kuru öksürük bi gıcık tuttu mu öksür öksür ölüyorum.
Neden geçmiyor anlamış değilim. Geceleri öksürmekten yatamıyorum.İş yerinde ağrıdan konusamıyorum. Çok afedersiniz balgam da var o yapıyo gargara yapıyorum o yine geçmiyor anlamadım gitti nasıl iyileşicem bilmiyorum :( Ben şöyle yaptım geçti diyeniniz yada bir önerisi olan varsa yazabilir mi kurtulmak istiyorum bu ağrıdan :( Şimdiden tşk ederim herkese ♥

4 yorum:

  1. Ağzına 2 tane küp şeker koy ve em onları. Öksürüğün yine geçmezse sıcak su içine tarçın ve karabiber koy ama çok koyma demle iç. Kekik-limonu da kaynatıp içebilirsin, nane-limondan daha tesirli. Bir de bol bol sıcak buhar çek içine. Çok geçmiş olsun canım, kuru öksürük gerçekten çok kötü.

    YanıtlaSil
  2. çok tsk ederim yorumunuz için. gercekten çok kötü durumdaydım çok sukur biraz toparladım nane limın kekik limonu denedim çok tsk ederim iyi geldi sayenizde ♥ :)

    YanıtlaSil