Sexy Pink Heart - Working

3 Mart 2016 Perşembe

Evde Karışık Pizza Yapımı Tarifi

Herkese merhaba arkadaşlar,

 Bir gün eşimle ne yesek ne yesek diye düşünürken pizza yapmaya karar verdik. Birlikte kendi zevkimize göre yaptık ve o günden sonra bu pizza bizim için vazgeçilmez bir yemek oldu. Arada bir faklılık olsun istiyorsak direk pizza yapıyoruz. Bağımlılık oldu :))  E sizinde oluyordur bazen, sürekli aynı şeyleri yemek istemiyorsunuzdur canınız sıkılıyordur ve farklı seyler denemek için mutfağa giriyorsunuzdur. Sizde pizza yapabilirsiniz, işte yaptığımız pizzanın tarifi eminim sizde çok beğenerek yapacaksınız.. :) ♥

Malzemeler:
-sucuk
-sosis
-kaşar
-zeytin
-mantar
-mısır

Hamuru için:

-5 su bardağı un
-1 yemek kaşığı Şeker
-yarım yemek kaşığı tuz
-2 yemek kaşığı instant maya
-4 yemek kaşığı sıvı yağı
-2 su bardağı ılık su

Sos:
-2 Yemek kaşığı salça
-4 yemek kaşığı sıvı yağ
-ve istediğiniz çeşitlikte baharatlar

Yapılışı:
*Tüm malzemeler eklenerek yumuşak kıvamda bir hamur elde edilir.
*Yarım saat mayası gelmesi için hamur dinlendirilir. bu sırada tüm malzemeleri istediğiniz boyutta doğrayınız. Ben küp küp yaptım orta boyda doğradım.  Doğrama işlemi bittikten sonra Salça sosunu karıştırıp hazırlıyoruz
*Mayası gelen hamur 2 beze halinde ayrılır
*Tepsi büyüklüğünde açılır
*Çok kabarmaması için çatal yardımı ile her tarafı deliyoruz.
*Hamuru 10 dk ısıtılmış fırında pişiriniz
*Yarı pişmiş hamuru alıp üzerine sosu kaşıkla sürüyoruz ve malzemeleri üzerine döküyoruz. (Ben tüm malzemeler piştikten sonra en üste rendelenmiş kaşar peynirini döküyorum fırın sıcaklığında eriyor daha güzel oluyor. Reklamlardaki gibi uzayan bir kaşar oluyor :)) tabi sizler en alta da kaşar peynirini döküp en üste malzemeleri dökebilirsiniz :) ♥♥♥ Herkese Afiyet Olsun ♥♥♥


2 yorum:

  1. Cok severim ev yapimi pizzzayi elinize saglik blogunuzi takibe aldim vede hayirli olsun bende beklerim:)

    YanıtlaSil
  2. Tabi gelirim Çok teşekkür ederim ♥ :)

    YanıtlaSil