Sexy Pink Heart - Working

3 Mart 2016 Perşembe

Biraz Değişim..

Hayatında biranda her şeyi değişen var mı ? Şuan karma karışık duygular içerisindeyim. Her şey biranda nasıl da değişiyormuş. Hayat işte.. Bir sabah kalktım ve iş yerime geldim. Çalıştığım yerde sekreterlik yapıyorum. Bana bir anda hocamın görev süresinin dolduğunu yerine başka birisinin geleceğini söylediler. Biran da yıkıntıya uğradım, çünkü hocamı çok seviyordum. Bana o kadar çok şey kattı ki onun duruşu, adaleti, doğruyu, yanlışı her şeyi bana o öğretti. Mükemmel bir hocaydı. Asla makamı olduğu için insanları ayırt etmezdi. Oda herkes gibi bir insandı. Tabi bir ağırlığı vardı oda olması gerekirdi. Ben yanında ondan çok örnek alırdım. Davranışlarıyla duruşuyla çok hanım hanımcık bir hocamdı. Keşke hiç ayrılmasaydı. Bu yüzden çok üzüntülüyüm. O değişince doğal olarak diğer hocalarım da değişti. Şimdi yeni birisi, birileri gelecek eminim onlarda iyidir, ama hocamın yeri bende çok farklıydı öyle kalacak..Keşke hiç değişmeseydi ama oldu :(

Zaten bu aralar eşimde askere gidecek onun üzüntüsü sarmıştı sayılı günlerimiz kaldı. Ona bu kadar alışmışken nasıl ayrılıcam, ayrılmak beni bir süre etkileyecek. Evimi düzenimi bırakıp başka yere gitmek orada kalmak beni alışmam açısından çok etkileyecek üstüne de hocalarımın değişmesi, düzenimin değişmesi herşeyin birande değişmesi ne kadar kötüymülş. Ha çok büyük birşey değil belki ama duygular açısından büyük birşey alışılmış birşeylerden farklı birşeye biranda alışmak çok zor :) Sizlerde bu şekilde değişimler oldu mu nasıl atlattınız, bana yazarsanız çok sevinirim dostlar.. Umarım herşeye kolayca alışırım. Hayat işte.. Hayatın getirileri... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder