Sexy Pink Heart - Working

21 Mart 2016 Pazartesi

Maçkolikler

Bu erkekler neden maçta küfretme gereği duyarlar anlamış değilim. En saygın erkeği bile getirin televizyonun karşısında ne kadar da değisiyorlar. Geçen gün Fenerbahçe'nin maçı vardı ve bizim evde kıyametler kopuyor. Küfürler havada ucuşuyor şok geçirdim hiç beklemezdim kardeşimin sinirden o sözleri söylesini ki o yine hafif bişeler dedi ama yanındaki arkadaşlarını duymak dahi istemedim. Yani sen ona küfür edince ne değişecek hakem değişecek mi? gol mu atacaklar ?
Hayır yani desarj olmanın başka yolu yok mu? Neden küfür .. Sinirini atacak başka bişe yok mu.. ha bide bişe söylesen, sorsan kıyamet kopuyor. Nasıl bir dikkatse o sıra hiç bişe soramazsın maç ya hani dokunulmaz oluyorlar. Onlara hiç bişe diyemezsin güya erkeklik yaptıklarını sanıyorlar. Her küfür de düşüyolar, her bi lafları o kadar iğrenç ki iğrenç gözlerle izliyorum onları .. Yaptıklarını çok güzel bişe sanıyorlar. Altı üstü bir oyun bu kadar günaha girmeye değer mi.. Bir gecede tüm o küfürlerle günaha girdiler. O maçtaki adamlar parayı aldı bizimkiler günahıyla kaldılar. Yani oturup sakince izleseler çayını içseler küfür etmeden o heyecanı yaşasalar olmaz mıydı.. Onları bu denli kaptıran bağlayan ne anlamış değilim ha bide kaybedince yanlarına sakin yaklaşma. Dünyadan kopuyorlar sanki Allah korusun tövbe biri olmuş gibi yas tutmalari . Bana dokunmayın çok Üzgün. Bir oyuna dünyaları yıkılmış gibi üzülmeleri yok mu çok gülüyorum Ahh bu erkekler :) Benim gibi düşünenleriniz var mı bilmiyorum ama bana yanlış geliyor İzlemek çok zevkli ama küfür işin içine girince çok üzülüyorum, paylaşmak istedim :)
smile ifade simge

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder