Sexy Pink Heart - Working

20 Kasım 2016 Pazar

Sevgiliye Günaydın Mesajları ♥♥♥

Herkese uzuuuun bir aradan sonra merhabalar :)

Uzun zamandır bloğuma giremedim. İş yoğunluğu olunca hiç vakit ayıramadım. Bu aralar işlerim yolunda olunca tekrar yazmaya karar verdim..İnanın burası olamadığı zaman kendimi yalnız hissediyorum. Çok farklı bi dünya burası en azından ben öyle hissediyorum. İnsanın kendini bulduğu tek yer burası.. Çok yoğun stresli günler geçirdim durdum. Eşim askerde.. İşler yoğun.
. Her şey üst üste geldi ve bunalıma girdim ama Allah'a şükür çıktım artık bunalımdan.. Eşimin gelmesine 18 gün kaldı kocamaaan bir 347 günü geride bıraktım :) Bu yüzden şu sıralar içim kıpır kıpır..Asker yolu beklemek aşırı zormuş. Aklınız varsa askerliği yapmış birisi ile evlenin :)

     Bende bu sabah eşime güzel bir günaydın mesajı atayım derken çok hoş mesajlar buldum ve dedim ki sizlere de bu güzel mesajlar lazım olabilir. Arada sırada sevdiğinize yollamak lazım, sevgiyi ayakta tutmak lazım, sevgi mükemmel bir şey çünkü.. Sevmeye aşık olan bir kız olarak böyle düşünüyorum ♥ :))) Beğendiğim 10 tane güzel mesajları sizinle paylaşayım Her zaman güzel sevmeniz sevilmeniz dileğiyle... Sevgiyle Kalın ♥♥













6 yorum:

  1. Ayy Allah kavustursun canim.

    YanıtlaSil
  2. Amiiin tşk ederimm canım :))

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler hayırlı olsun.Allah kavuştursun.

    YanıtlaSil
  4. Allah kavuştursun, renkli blogunuzu takipteyim bize de bekleriz,

    http://hedefbodrum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil